NAPIŠTE NÁM:
UPOZORNĚNÍ:
- podpisové karty (fotografie) umělců nezasíláme
- kontakty na herce nedáváme
- obsazení v konkrétních termínech nesdělujeme
Děkujeme za pochopení
Ida Juřicová
Dobrý den paní Juřicová, děkujeme za zájem o Divadlo Palace. Na Váš dotaz odpovídám ANO, máme v divadle WC pro vozíčkáře s bezbariérovým přístupem včetně madel u toalety. Též Vám děkujeme za cennou připomínku ohledně informací pro handicapované - v tuto chvíli již pracujeme na umístění informací na webové stránky Divadla Palace. Přejeme pěkný den a těšíme se na shledanou v našem divadle.
Jiří Pavlík
Dobrý den pane Pavlíku, děkujeme za Váš zájem a nadšení z představení Miláček Anna! Doufáme, že i další hry z našeho repertoáru Vás potěší, až zase zavítáme do Vašeho divadla v Lounech. Přejeme pěkný den a těšíme se na shledanou v našem (nebo Vašem) divadle.
blažečkova anna
Dobrý den Blažečková, představení Vše o mužích uvede Studio DVA nejblíže k Vám v Mělníce 15. března 2010. Přejeme pěkný den a těšíme se na shledanou v našem (nebo Vašem) divadle.
David Lesák
Dobrý den pane Lesáku, reagujeme na Váš příspěvek, který jste nám zaslal: 1) naše uvaděčky byly upozorněny na zvýšenou kontrolu zavíraní dveří a Vám za tuto nepříjemnost náleží omluva z naší strany, 2) zástupkyně produkční společnosti Studio Dva byla upozorněna na nepříjemnou skutečnost s pobíhajícím chlapce a doufáme, že se to již nebude opakovat, 3) cena vstupenky nemá nic společného s cenami služeb v prostorách divadla. Je to běžná poplatná služba i v jiných kulturních zařízeních, kde ceny vstupenek jsou nesrovnatelně vyšší. A Vaše úvaha, že Vám přijde poplatek za šatnu jako za dob totalitního režimu považujeme za mylnou - od roku 1989 se česká ekonomika transformovala z centrálně plánované do tržní, tudíž "výskyt" různých poplatků se spíše zvýšil, než snížil! Přejeme pěkný den a těšíme se na shledanou v našem divadle.
MUDr. Bučil Jiří
Dobrý den pane Bučile, děkujeme za Vaši návštěvu v Divadle Palace. Obecně při nákupu vstupenek na balkon se do určité míry musí počítat se zhoršenou kvalitou vidění i poslechu, vzhledem k tomu, že je vzdálenost od jeviště větší než v přízemí a ve Vámi uvedené řadě je tudíž i snížená cena vstupného(II. cenová kategorie). Přejeme pěkný den a těšíme se na shledanou v našem divadle.
Vratislav
Dobrý den pane Cihelko, děkujeme za Vaši návštěvu Divadla Palace. Vzhledem k Vaší stížnosti se domníváme, že se jedná o místa na balkóně. Pátá řada, kterou uvádíte, je předposlední řadou v divadle, tudíž jedna z nejvzdálenějších a prodávána ve II. cenové kategorii. Obecně se při nákupu vstupenek na balkón (zadní řady) musí svým způsobem počítat se zhoršenou viditelností i slyšitelností. Náhradní vstupenky, či vrácení vstupného není možné. Děkujeme za pochopení! Přejeme pěkný den a těšíme se na shledanou v našem divadle.