NAPIŠTE NÁM:
UPOZORNĚNÍ:
- podpisové karty (fotografie) umělců nezasíláme
- kontakty na herce nedáváme
- obsazení v konkrétních termínech nesdělujeme
Děkujeme za pochopení
Mgr. Monika Dudová
Dobrý den, děkujeme za pozitivní ohlase! Jsme moc rádi a budeme se opět těšit =)!
Jirka
Dobrý den, Jirko, děkujeme za pochvalu a přejeme úspěšný nový rok 2012 - třeba i ve společnosti divadla Palace!
Radka
Dobrý den, Radko, v nejbližší době se představení Když Harry potkal Sally uvádět nebude z důvodu pozastavení práv ze strany americké agentury, která se chystá natáčet nový film. Pokud by se situace změnila, určitě o tom budeme informovat na našem webu. Děkujeme za přání a doufáme, že si z našeho repertoáru i tak vyberete - například nějaké jiné představení s Jiřím Langmajerem. Přejeme vše nej do nového roku a těšíme se na viděnou.
Jiřina Šleichrtová
Dobrý den, Jiřino, o tomto představení v současné době neuvažujeme, ale věříme, že i tak si z našeho bohatého repertoáru vyberete. Těšíme se na viděnou!
Martin Tatoušek
Dobrý den, Martine, žádná derniéra momentálně plánovaná není, ale některé starší tituly se zařazují už velice zřídka a pomalu je nahrazují představení premiérové. Četnost nových titulů závisí také na časových možnostech herců, kteří mají závazky i v jiných divadlech. Věříme, že si z našeho programu i tak vyberete a těšíme se na viděnou v novém roce 2012.
Jindra Chejnová
Vážená paní (slečno) Chejnová, jak správně předpokládáte, znovu si Vás dovolím upozornit na to, že jste si zakoupila vstupenky II.cenové kategorie, u kterých lze předvídat sníženou kvalitu diváckého pohodlí. Stejně jako ve spoustě jiných divadel, ani v našem lóže nesplňují komfort, který slibuje slovník, na nějž se odvoláváte. S tím se nedá téměř nic dělat, než ta místa cenově zohlednit nebo neprodávat, jak byste si přála. Z prodeje jsou vyřazeny lóže, ze kterých je opravdu špatně vidět, lóže se zhoršenou viditelností za sníženou cenu prodáváme, jelikož za řadu let provozu je Vaše stížnost ojedinělá, i o tato místa je stále zájem. Co se týče "nepříjemné zkušenosti s jednou zaměstnankyní", dovolte, abych se Vám představila-byla jsem to já, vedoucí provozu divadla a dovolím si Vám připomenout, že při naprosto vyprodaném představení do posledního místa, existovalo v dané situaci pouze jediné řešení-výměna vstupenek za vstupenky I.kategorie v jiném termínu. Je mi moc líto, jestli jste se cítila přezíraná, zejména proto, že tomu tak nebylo. Snažila jsem se Vám situaci vysvětlit, nabídla jsem řešení, které jste razantně odmítla. S pochopením jsem vzala na vědomí , že představení chcete vidět (čili nepřipadalo v úvahu nabízet vrácení vstupného) a že ho chcete vidět v den, na který jste si lístky koupila. Lituji, ale neměla jsem tedy jinou možnost, než Vás ponechat na místech Vámi zakoupených a o Vaší stížnosti i mém stanovisku k ní producenty divadla informovat , což jsem učinila. Jako kompenzaci Vám nabízíme 2 vstupenky I.kategorie zdarma - k výběru termíny 4. 2. nebo 14.2.2012 v 19,00 hod. Své rozhodnutí sdělte, prosím, do 15.1.2012 vedoucí obchodního oddělení (e-mail: michaela@divadlopalace.cz). Přeju Vám příjemné kulturní zážitky a hodně osobní pohody v roce 2012. Hanka Chýlová